Mindkét pályajelnél felborult egy-egy 25-ös Jolle, amit Szemesnél a médiamotoros és az RSM2 kísérőhajója mentett ki, Révfülöpnél pedig a Magnum csapata húzta le a vitorláit, hogy segítséget nyújtson fair play díjat érdemlő módon.
A szombati befutó valóban szoros volt, amikor a Sirocco már verhetetlennek tűnt, egy jó taktikai húzásnak és némi szerencsének köszönhetően a rEvolution nevű Nautic 370-es mégis előbb ért át a célvonalon. Harmadikként a Nemere II. futott be.
Az időjárás miatt a szombati versenynapot egy többtestű hajó sem vállalta, de vasárnap megérkezett az Opel Fifty-fifty, és megcsodálhattuk a pénteken vízre került RSM2 katamaránt is. A Mihálkovics Alfa Romeo Speed Race győztese a Fifty-fifty lett, a történelemben elsőként véve át az idén alapított karbon kupát.
A vasárnapra csendesedő szél kissé jobban széthúzta a mezőnyt, így az élen is nagyobb különbséggel érkezett be egymás után a Nemere II., a rEvolution és a Sirocco.
A parti rendezvények a vasárnapi díjkiosztó ceremóniával együtt is népszerűnek bizonyultak, a díjazás több millió forintnyi összértéket tett ki a támogatók jóvoltából. Horváth Péter, a verseny főszervezője szerint is sikeres volt a verseny:
“Köszönjük a résztvevőktől kapott rengeteg pozitív visszajelzést. Egy ilyen rangos verseny megszervezése rengeteg buktatót rejt, de a szervező csapat sikerrel vette az akadályokat. A több mint 80 nevező hajó legénysége megbizonyosodhatott arról, hogy komolyan vettük a ránk bízott feladatot.”
Fotó: Török Brigi
Toronyi András kommentje:
A Partiszél a felborulás pillanatában (mivel egymás mellett mentünk Szemestől és figyeltük hogy veszik a pöfföket) spinakkert le vont és ment segíteni. Megkérdeztük hogy tudunk e segíteni, azt mondták nem. Addig maradtunk a közelben míg a Magnum után a motoros meg jött, majd folytattuk a versenytÜdvözlettelAndrás