Mindkét pályajelnél felborult egy-egy 25-ös Jolle, amit Szemesnél a médiamotoros és az RSM2 kísérőhajója mentett ki, Révfülöpnél pedig a Magnum csapata húzta le a vitorláit, hogy segítséget nyújtson fair play díjat érdemlő módon.

A szombati befutó valóban szoros volt, amikor a Sirocco már verhetetlennek tűnt, egy jó taktikai húzásnak és némi szerencsének köszönhetően a rEvolution nevű Nautic 370-es mégis előbb ért át a célvonalon. Harmadikként a Nemere II. futott be.

Az időjárás miatt a szombati versenynapot egy többtestű hajó sem vállalta, de vasárnap megérkezett az Opel Fifty-fifty, és megcsodálhattuk a pénteken vízre került RSM2 katamaránt is. A Mihálkovics Alfa Romeo Speed Race győztese a Fifty-fifty lett, a történelemben elsőként véve át az idén alapított karbon kupát.

A vasárnapra csendesedő szél kissé jobban széthúzta a mezőnyt, így az élen is nagyobb különbséggel érkezett be egymás után a Nemere II., a rEvolution és a Sirocco.

A parti rendezvények a vasárnapi díjkiosztó ceremóniával együtt is népszerűnek bizonyultak, a díjazás több millió forintnyi összértéket tett ki a támogatók jóvoltából. Horváth Péter, a verseny főszervezője szerint is sikeres volt a verseny:

Köszönjük a résztvevőktől kapott rengeteg pozitív visszajelzést. Egy ilyen rangos verseny megszervezése rengeteg buktatót rejt, de a szervező csapat sikerrel vette az akadályokat. A több mint 80 nevező hajó legénysége megbizonyosodhatott arról, hogy komolyan vettük a ránk bízott feladatot.”

Fotó: Török Brigi


Toronyi  András kommentje:

A Partiszél a felborulás pillanatában (mivel egymás mellett mentünk Szemestől és figyeltük hogy veszik a pöfföket)  spinakkert le vont és ment segíteni. Megkérdeztük hogy tudunk e segíteni, azt mondták nem.  Addig maradtunk a közelben míg a Magnum után a motoros meg jött, majd folytattuk a versenyt
Üdvözlettel
András