A rajt valóban szélcsendes volt, az első fordulóig mindenki keresgélte a brízeket, ki gennakert húzva ki a nélkül. Mi nem húztunk, inkább a balatoni tapasztalatra hagyatkozva valahogy kievickéltünk az apró szélcsíkokon a lavórból, a mezőny elején!  Majd jött egy kis szél és megindultunk, na nem ám annyira, de a kettes-hármas DK, DNY, majd ÉNY-i  forgó szélben nagyjából egyenletes 5-6 csomós sebességgel, jó taktikával, pontos fordulókkal az elanok között a 3. helyen, összesítettben a 4. helyen értünk célba. A pályát közben lerövidítették, így a 3. ellenőrzési pontnál volt a befutó. Egy kis motorozás és napozás után az elsők között étünk be Sali kikötőjébe.

Saliból tervezték indítani az éjszakai futamot, de a reggel fél 9-es skipper értekezleten ez megváltozott, mert az Olaszország partjainál erősködő ciklon itt is megtette hatását, és éjjelre a Rab Pag Losinj körzetben, ahol pont a futam zajlana, 3-4 órán át 50-60 csomós széllökések várhatók. Ebben nem lesz éjszakai futam, így a keddi verseny egy igen erős szeles délkeleti csapatásnak ígérkezik Saliból Zadarba. 

      

Az értekezlet számunkra különleges volt, hisz az előző napi helyezettek mindig oklevelet kapnak, ma reggel pedig mi is kaptunk. 

      

A kormányosi értekezlet után a teljes mezőny, elindult templomba. No nem gyónni vagy utolsó kenetért,a kilátások miatt, hanem egy lánykérés okán! Nem történt még ilyen az Aranysekli kupák történetében, a közel 100 főből álló mezőny együtt ünnepelte a jegyeseket. Örömteli pillanatok után, kiadós reggeli taktikai megbeszélés és 11.30-kor rajt. Ami pedig várható, 6-os 7-es szél 10 csomós sebesség, és reméljük siklás.

      

Szerencsére a csapat pontos és fegyelmezett, mert hibázási lehetőség ma sincs!

Versenysorozatunk hamarosam folytatódik...