Szerszám nem kell hozzá, és annyi forgási tengely van rajta, hogy elfér egy 68x64x21 centiméteres téglatestben*. Utóbbi annak is köszönhető, hogy az első villa és a kormány automatikusan összecsukódik. Persze állítható az ülésmagasság (más méretével úgysem tud alkalmazkodni használójához), és mindennel fel van szerelve, ami elvárható egy biciklitől, majd használhatóvá teszi azt: hétsebességes váltó (kérhető ötsebességes agyváltóval), nagy hátsó csomagtartó, behajtható pedálok, dinamós első- és hátsó lámpa (opció az akkumulátoros megoldás), első- és hátsó kézifék, kitámasztó. A váz merevségét három dolog garantálja: a nagy szakítószilárdságú acél, amiből készül, a középső zsanér hiánya és az, hogy az ülést két rúd tartja a szokásos egy helyett. Ahol nem muszáj, ott kevésbé masszív (ezáltal kevésbé nehéz) anyagokat használtak, mint az üvegszál erősítéső poliamid vagy az alumínium. A végeredmény 13,4 kilogramm. De mivel a két „nagy" mellé kis kerekeket is szereltek rá, egy húzófül segítségével könnyedén vonszolhatjuk magunk után, nem kell cipelni. Aki szkeptikus, az ellenőrizheti a szintidőt, ha megtekinti az alábbi videót.

 

*Lefordítva érhető nyelvre: elég kis helyen elfér, vagyis még egy hajó közepes méretű pakolórekeszében is. Tehát megvan az új kikötői bringa!

Bővebb információ: http://www.diblasi.it 

Alibán András